Aby sprawdzić jaki będzie koszt dostawy Twojego zamówienia dodaj wszystkie produkty do koszyka, a następnie wybierz formę dostawy i płatności - zobaczysz wtedy dokładnie policzone koszty transportu wybranych przez Ciebie produktów. Realizujemy również wysyłki zagraniczne do wszystkich krajów UE - dokładne koszty wysyłki podane są po dodaniu przedmiotu do koszyka oraz wyborze docelowego kraju dostawy. W celu uzyskania dodatkowych informacji dot. kosztów dostawy prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy Na życzenie klienta istnieje również możliwość zrealizowania wysyłki wskazaną przez Państwa firmą kurierską.

.
  • Przesyłka kurierska DPD:

Przedpłata: 15zł

Pobranie: 22zł

  • Przesyłka paczkomatowa INPOST:

Przedpłata: 12zł

Pobranie: 22zł

  • Przedpłata / Przy odbiorze:  bezpłatnie

- Przy zamówieniu powyżej 300zł przesyłka kurierska lub paczkomat GRATIS -

REALIZACJA ZAMÓWIENIA

    Czas realizacji zamówienia wynosi od 2 do 3 dni roboczych. Na czas realizacji zamówienia składa się czas przygotowania zamówienia (kompletowanie oraz pakowanie zamówienia) oraz czas dostawy zamówienia zależny od wybranego sposobu doręczenia. Na życzenie klienta realizujemy wysyłki z dostawą w sobotę lub na określony przedział godzinowy - w celu wyceny takiej przesyłki prosimy przez złożeniem zamówienia o kontakt mailowy lub telefoniczny w celu ustalenia szczegółów. Realizujemy rónież wysyłki do dowolnego kraju UE.

TOWAR NA ZAMÓWIENIE

    Zdecydowaną większość produktów oferowanych w Naszym sklepie posiadamy na stanie magazynowym. Jeżeli w opisie towaru jest informacja o dłuższym czasie realizacji zamówienia klient jest na bieżąco informowany o statusie zamówienia oraz terminie jego finalnej realizacji.

SPRAWDZENIE ZAWARTOŚCI PRZESYŁKI PRZY KURIERZE LUB PACZKOMACIE

    Drogi kliencie prosimy o sprawdzenie zawartości przesyłki w obecności osoby dostarczającej przesyłkę – kuriera lub przy paczkomacie. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu prosimy o spisanie protokołu reklamacyjnego. Jeśli widzisz, że Twoja przesyłka paczkomatowa jest uszkodzona, zgłoś to jeszcze przy Paczkomacie (maszyna przed zakończeniem odbioru zapyta Cię, czy z przesyłką jest wszystko w porządku). Jeśli nie sporządzisz protokołu szkody w momencie odbioru przesyłki, wciąż masz 7 dni na sporządzenie protokołu w oddziale InPost.